21 Mei 2024 — Eindelijk is het weer zover, de inschrijving voor de zaterdagwedstrijden van de B-Golfers (vrije golfers) is van start gegaan !

We hebben 10 data kunnen selecteren, schrijf ze alvast in je agenda. Deze wedstrijden staan ook open voor de leden van ”NH Golft”. We hopen dat er veel golfers gaan inschrijven. De wedstrijden zijn qualifying, wat betekent dat je zelf geen kaart hoeft aan te maken, daar zorgt de wedstrijdleiding voor. De inschrijving staat tot 4 dagen voor de wedstrijddatum open. Je ontvangt daarna van ons een email met de starttijden en de indeling van de flights. Tot 72 uur voor aanvang van de wedstrijd kun je nog afzeggen.

Voor golfers die graag hun handicap willen laten zakken is dit de wedstrijd. Voor beginnende golfers is dit de mogelijkheid om te leren hoe het er in een wedstrijd aan toe gaat. De wedstrijdleiding zorgt voor een goede indeling van de flight, zodat je onder begeleiding in de baan loopt. Deze wedstrijden spelen we in competitie verband dat houdt in dat we na 9 wedstrijden een competitiestand opmaken wie eerste, tweede of derde is geworden. De winnaars van het klassement ontvangen na de afsluitingswedstrijd op 14-SEP een prijs en een trofee.

Na afloop van iedere wedstrijd ontvangt u per flight een bittergarnituren houden wij een prijsuitreiking voor de dag winnaars. De nummers een, twee en drie, de neary bij de dames, de neary bij de heren en de behaalde birdies.

Download de webapp “EGOLF4U” op je telefoon (via http://m.eg4u.nl) en log in met de inloggegevens van onze club. Na afloop van de wedstrijd vul je de score in via deze app op je telefoon.

De speeldata voor 10-holes golfwedstrijden in 2024 zijn als volgt:

Greenfee € 26,25 + € 5,75 p.p. voor bittergarnituur en prijzen(aanmelden, afrekenen en kaart afhalen bij de secretariaat golfclub). Inschrijving voor deze wedstrijden staat open voor B-golfers van GC Spaarnwoude (via de website van de club na inlog/Egolf4U). A-leden zijn ook van harte welkom, maar B-golfers hebben voorrang. Indien je iemand wilt introduceren (handicap 0.0 – 54.0) is die van harte welkom.

Met vriendelijke groeten de wedstrijdleiding,

Dini en Kees Schaafsma