9 Sept 2024 — Heb ik toch altijd gedacht dat het de van Waalwijk van Doorn Trofee betreft. Staat er op de beker WADO CUP. Geen Trofee dus. What’s in a name, schreef William Shakespeare in Romeo en Julia. De prijs is binnen! Dat telt.

08 september 2024, een mooie zonnige Zondag met klein beetje wind. Leuke flight nee; een Top- Flight, wat hebben wij nog meer te willen. 09.30 uur Start op de D-Holes. Altijd even tricky de 1e afslag. Helaas bal in bos rechts (FORE) .Slag 2 net voor de green (heerlijk), chippy-put, PAR. Next hole, Par, Par, Par Par, Par, hole 7 net iets te lang voor een Par. Dus een veilige Bogey, daarna na weer Par, Par. D-holes Par 36 in 37 slagen ( 24 punten). Ik mijn schoenen nog maar even extra gestrikt, je weet nooit. Voor je het weet loop je ernaast. E-Holes, iets stroever gelopen, maar met 43 slagen (17 punten) de ronde nog goed bij elkaar kunnen houden.

Totaal 41 punten, lekker. Flight genoot Bert ook 41 punten, wat een TOP-Flight. Met een betere 2e negen(?), D-holes de 1e plaats.

Dank aan de wedstrijdleiding voor het regelen van de administratieve last. Dank aan de sponsor, van Waalwijk van Doorn, u kent ze vast wel. Het was pas de 39e keer dat ze het organiseerden. Met als drijvende kracht Gerjan van Waalwijk van Doorn. Op naar de 40e wedstrijd in 2025. Het wordt een “KNAL-Feest” is de planning.

Iedereen bedankt voor de door mij ontvangen felicitaties.

Zien jullie weer bij de volgende wedstrijd. …… en de volgende ….. en de volgende…..

Jaap Gelens

(ik ben eruit, ik win een TROFEE en krijg een CUP. Kan ook andersom overigens. Blijft toch lastig)