23 September 2024 — Allereerst wil ik de wedstrijdleiding hartelijk bedanken voor de uitstekende organisatie van deze dag. Daarnaast wil ik mijn flightgenoten John en Han bedanken voor de sportieve en gezellige sfeer tijdens de wedstrijd. Dankzij jullie werd het een fantastische dag!

Hoewel het weer perfect was, begon mijn dag iets minder vlot. Na me bijna te hebben verslapen, stond ik gehaast op de baan. De ochtendgreens waren nog nat, en ik had de eerste paar holes moeite om mijn ritme te vinden. In een poging meer controle over mijn slagen te krijgen, besloot ik mijn driver even in de tas te laten liggen. Het duurde even voordat ik erin kwam, maar vanaf hole 6 begon mijn spel zich te herstellen.
Op hole 6 begon alles op zijn plek te vallen en vielen de parren makkelijker. Op hole 10 pakte ik toch de driver er weer bij en sloeg ik een geweldige afslag die me op pitch-afstand van de green bracht. Helaas miste ik daar net de birdieputt, maar op hole 11 kreeg ik een nieuwe kans en die wist ik te verzilveren! Hierna werd mijn spel veel consistenter en wist ik de rest van de tweede negen genoeg controle te houden over mijn spel om met een flink aantal punten te eindigen.
Het was een geweldige dag op de baan, en ik ben trots dat ik deze wedstrijd heb mogen winnen. Nogmaals mijn dank aan de wedstrijdleiding en mijn flight, en ik kijk uit naar de volgende wedstrijd!
Tom Visscher