13 Mei 2024 — 5 april – 1e wedstrijd op Golfbaan Liemeer. Onze wedstrijd op een Inland Links Course was er een in de plenzende regen en windkracht 7. Onze strijd tegen Zeewolde 5 eindigde in 16-6 verlies voor ons.

12 april – 2e wedstrijd op Golfbaan de Haar.  Deze dag was het weer een stuk beter nog wel veel wind maar geen regen. We verloren deze wedstrijd van de uiteindelijke kampioen Almeerderhout in deze poule met 14-8

3 mei – 3e wedstrijd op Golfbaan Almeerderhout. Ook deze dag weer veel regen en iets minder wind. We wonnen onze wedstrijd tegen Liemeer met 13-9

Kritische noot van mijn kant: De Haar tegen Zeewolde, beide teams wilden vanwege het slechte weer niet spelen, Ze besloten om beiden af te slaan en daarna de ballen op te rapen en binnen het wedstrijdformulier zodanig in te vullen dat er een gelijk spel uitkwam en beiden dus een wedstrijd punt ontvingen.

10 mei – 4e wedstrijd op Golfbaan Zeewolde. Eindelijk een zonnige dag en heerlijk golf weer op een mooie baan. Onze tegenstander met gemiddeld een beter handicap van 6 tot 7 slagen moest na de singles een achterstand van 9-5 goed maken. Helaas voor ons is ze dat gelukt door alle 3 de greensome partijen te winnen waardoor wij uiteindelijk met 13-9 verloren en als laatste eindigden in de poule.

Ik wil alle teamleden bedanken voor hun inzet en vechtlust en hopelijk kunnen we volgend jaar een beter resultaat melden.

Rob Hulsman

Team Captain