31 maart 2024 — GOLFTRAINING EN ALV IN CARROUSEL MODEL OP ZATERDAG 20 APRIL 14:00 uur.

Het bestuur van golfclub Spaarnwoude nodigt je uit om op zaterdag 20-4-2024 van 14:00-18:00 uur deel te nemen aan de voorjaars ALV gecombineerd met een carrousel golftraining met de pro’s. Een sportieve en betrokken clubmiddag met de focus op het korte golfspel en de clubzaken zo kort mogelijk.
Het openingswoord door de voorzitter en de start van deze middag vindt plaats in de waterkant zaal om 14:00 uur. Binnenlopen kan vanaf 13:45 uur, via het waterkant terras waar je de golftas kunt neerzetten. De koffie en thee staan klaar en de carrousel gaat vanuit hier naar de verschillende oefenlocaties.
Rond 17:00 uur treffen we elkaar weer in de waterkantzaal waar wij onder het genot van een welverdiend glaasje met elkaar de ALV bijwonen en onze stem kunnen uitbrengen op div. punten.
Het zou gezellig zijn als je daarna blijft eten. Voor de deelnemers is er een asperge special voor € 21,50. Keuze uit asperges met ham, zalm of vegetarisch.
Inschrijven voor de (kosteloze) carrousel training kan via EGOLF4U tot 13 april. Onderin het tekstvakje bij opmerkingen is ruimte om aan te geven of je meedoet aan het lente-diner en voor welke optie je kiest. Het diner komt voor eigen rekening. De inschrijving voor het diner is bindend vanaf 13 april (één week voor datum).

Je ontvangt de officiële aankondiging voor de ALV apart.

Tot 20 april.

Wij hopen dat je erbij bent!

Met sportieve groeten,
Het bestuur van GC Spaarnwoude.