2 Sept 2024 — Als side-wedstrijd naast het Strokeplay kampioenschap Golfclub Spaarnwoude 2024 is er in het weekend 31 augustus/ 1 september ’2024 een 2 daags Strokeplay wedstrijd (met handicap verrekening) gespeeld voor Senioren. Het betreft een wedstrijd over 2 dagen, 2 x 18-holes in 2 klassen, namelijk 50+ senioren en 70+ senioren.

In het verleden zijn er verschillende opties geweest voor deze groep golfers. Wat is er mooier dat gelijktijdig met het Strokeplay kampioenschap ook een Senioren wedstrijd te organiseren in een nieuw format.

Degenen die er niet bij waren hebben vanzelfsprekend van alles gemist. De Golf faciliteiten waren uitstekend. De Golfbaan ligt er op dit moment uitstekend bij. Het weer was fantastisch en de prijsuitreiking op zondagmiddag was supergezellig op het terras bij de hooischuur.

Onze voorzitter (Fred Kersbergen) was uitgenodigd om de prijzen uit te reiken van het Strokeplay Kampioenschap & (Super) senioren wedstrijden.

Uitslag van de Senioren wedstrijden:

Senioren 50+

1. Thea van Geelen
  2. Eddy Muller
  3. Gert de Meer

Super Senioren 70+

1. Ton van Lint
  2. Ruud de Nijs
  3. Gerjan van Waalwijk van Doorn

Winnaars Neary’s:

Thijs Bosua

Andre Winterink

Zsolt Juhasz

Gerjan van Waalwijk van Doorn

Vermeldingswaardig. HOLE in One : Gerjan van Waalwijk van Doorn. Het duurde even, maar eens moest het een keer gebeuren.

Het smaakt naar meer, misschien al in 2025. ………… en het was na afloop nog lang gezellig.

De Wedstrijdleiding.