15 Mei 2024 — Allemaal samen de baan in op 1 JUNI 2024.

Schrijf je nu in op E-Golf4u voor de 18 holes 2 persoons teamwedstrijd op de A-C holes met een familielid (of iemand die als familie voor je voelt).
Voor deze wedstrijd hebben beide spelers een geregistreerde handicap nodig. Deze wedstrijd is voor A-leden, jeugdleden en hun introducé.
Als team van 2 speel je een Greensome Stableford wedstrijd. Naast een leuke dag en de prijsjes die er natuurlijk zijn, maken de winnaars kans om als een van de beste 24 koppels te worden uitgenodigd voor de finale dag op de Utrechtse Golfclub de Pan op 6 oktober.

Er is zowel een netto als een bruto klassement. In beide klassementen maken dus de winnaars kans om bij de beste 24 koppels van Nederland te komen.

Of schrijf je in voor de 9 holes wedstrijd op de B-holes. Voor deze categorie is een handicap registratie niet nodig. Deze wedstrijd staat op zichzelf en natuurlijk zijn ook daar leuke prijsjes te winnen. Iedereen kan inschrijven: A-leden, jeugdleden, B-golfers en hun introducé.

Na het golfen is het tijd om gezellig na te praten en te genieten bij restaurant Graan voor Visch. De kok biedt een speciaal menu voor een kleine prijs, info plaatsen we z.s.m. in E-Golf4u. Geef bij je inschrijving op of je mee wilt doen aan de maaltijd.

Per koppel wordt €20,00 gedoneerd voor een goed doel. Dit jaar is dat Plan International. Dat kan aan de wedstrijdtafel. Er is een pinautomaat. Meer info over het goede doel lees je op https://www.planinternational.nl/

De greenfee zal worden voldaan via je abonnement of jeugdvoucher, een geïntroduceerde speler kan zijn/haar greenfee bij de receptie betalen. Voor deze wedstrijd zijn speciale greenfee tarieven afgesproken met de baan:

18 holes NGF Familiewedstrijd: €43,20

9 holes Familiewedstrijd: €20,80

Jeugd t/m 12 jaar: 50% korting ( leeftijd aan kunnen tonen op verzoek)

Jeugd t/m 24 jaar: 25% korting

Tot 1 juni.

wedstrijdleiding (Monique & Marion)