Best lid van Golfclub Spaarnwoude,

Wij nodigen je van harte uit voor de Najaars-ALV op dinsdag 5 november 2024. De vergadering wordt gehouden in de Waterkantzaal van het restaurant Graan voor Visch. In deze vergadering wordt onder meer informatie gegeven over de voortgang van de nieuwbouw van het Parkhotel en blikken wij vooruit op het nieuwe verenigingsjaar. Daarnaast willen wij onze clubkampioenen 2024 tijdens deze vergadering huldigen, nemen wij afscheid van Juliƫtte Nijenhuis als penningmeester en stellen wij een nieuw bestuurslid voor. Genoeg redenen dus om te komen!

De Algemene Ledenvergadering begint om 20.00 uur en vanaf 19.30 uur is de zaal open. De volledige agenda en het verslag van de ALV van 20 juli jl. zijn hier bijgevoegd.

Bijlage: Uitnodiging en agenda ALV Golfclub SPW 5 november 2024 (002).pdf
Bijlage: Notulen ALV Golfclub Spaarnwoude 20 juli 2024.pdf

Graag tot ziens bij de ALV!

Het bestuur Golfclub Spaarnwoude
Fred Kersbergen, Thea Olivier, Juliƫtte Nijenhuis, Francien van Hoorn, Henri Claassen, Marion Jansma, Rob Heezius