8 juni 2024 — Nog maar een kleine maand en dan staat het grote evenement weer voor de deur, onze jaarlijkse Ladies Day Open. Dé golfdag voor alle dames, niet alleen de dames van golfclub Spaarnwoude maar voor iedereen die dat wil, lid of geen lid, hoge of lage handicap, het maakt niets uit alle dames zijn van harte welkom om 9 of 18 holes te spelen.
De commissie is al druk in voorbereiding om het ook dit jaar weer tot een groot succes te maken! De mogelijkheid voor aanmelding/reservering is inmiddels geopend, sterker nog, de eersten hebben zich inmiddels al aangemeld.

We bieden weer veel mogelijkheden, schrijf je snel in, er is ruimte voor velen:
* 120 dames op de 18 holes E/D, vanaf 09:30 uur
*   40 dames op de   9 holes C,      vanaf 12.00 uur
*   40 dames op de   9 holes A,      vanaf 13.30 uur

Om deel te kunnen nemen zijn er slechts 2 voorwaarden:
–   alle deelnemers aan deze wedstrijd zijn ladies.
–   je moet in het bezit zijn van een GVB (of baanpermissie hebben).

Wil je niet alléén inschrijven maar speel je graag samen met een familielid, kennis, vriendin, collega of wie dan ook, dat kan. Geef het op bij de inschrijving en wij houden er rekening mee.
** inschrijving voor clubleden van GC Spaarnwoude via de website;
** inschrijving voor niet-leden per email, met vermelding van handicap aan secretariaat@golfclubspaarnwoude.nl of aan
henny.terwijn@planet.nl

** voor clubleden wordt de greenfee afgeschreven van het abonnement
** voor niet-leden is de greenfee het bedrag volgens Loyaltypas houders die Golfbaan Spaarnwoude berekend voor zowel de 18 als de 9 holes.

Op deze dag gaan we spelen voor een goed doel d.w.z. met elkaar gaan we via een loterij en eventuele andere giften geld inzamelen om een goed doel te ondersteunen. We laten u nog weten welk doel dit gaat worden, op dit moment zijn we met twee doelen bezig.

We begroeten je graag op donderdag 4 juli voor de wedstrijd
U doet toch ook weer mee aan onze Ladies Day Open!

Henny Terwijn