Op 9 juni vond de Kraanvogel Trofee golfwedstrijd plaats, die oorspronkelijk gepland stond voor 28 mei.
Door het slechte weer en de baancondities was de wedstrijd destijds uitgesteld. Gelukkig waren de weersomstandigheden nu wel gunstig.
De wedstrijdleiding heeft bewonderenswaardig werk verricht door de uitgestelde wedstrijd te verplaatsen en samen te voegen met de oorspronkelijk geplande wedstrijd van 9 juni. Een grote pluim voor hun inzet!

Samen met mijn flightgenoten, Alex, Mack en Hans, betraden we de golfbaan met als doel de baan te bedwingen. Het ging met ups-and-downs, maar tijdens mijn tweede 9-holes lus voelde ik weer het fijne gevoel van het golfspel: alles lukte.

Na de laatste hole verzamelden we ons in het restaurant. We lachten, deelden verhalen, dronken iets en bedankten elkaar voor de sportieve strijd. De sponsor, ABEKO, had fantastische prijzen ter beschikking gesteld. Met 38 stablefordpunten mocht ik de eerste prijs in mijn handicapgroep in ontvangst nemen.
Gala, met 39 stablefordpunten in haar handicapgroep, gefeliciteerd Gala!

Ik wil de sponsor ABEKO bedanken voor de mooie prijzen en het gezellige rondje, en de wedstrijdleiding voor het uitstekend organiseren van de wedstrijd!

Met vriendelijke groet,
Lex Kiewiet