2 juni 2024 — Ik ben Thea Olivier, getrouwd met Henk (een bekend gezicht bij de dinsdag- en woensdagsenioren). Wij wonen aan de andere kant van het kanaal, in Beverwijk, en hebben samen twee kinderen en twee kleinkinderen.

Als B-golfer speel ik regelmatig met een vast groepje op de baan en af en toe ook met Henk.

Vanuit mijn werk (gemeente Velsen) was ik altijd erg betrokken bij het recreatiegebied Spaarnwoude, een prachtig natuurgebied met verschillende recreatiemogelijkheden. Nu ik niet meer werk, vind ik het interessant om vanaf de andere kant betrokken te zijn, als gebruiker en als bestuurslid van de Golfclub Spaarnwoude. Als toekomstig A-lid zal ik meer gaan deelnemen aan verschillende activiteiten. Ik heb er veel zin in om met elkaar de Golfclub nog aantrekkelijker en toegankelijker te maken voor de huidige en toekomstige leden.