2 juni 2024 — Fred Kersbergen is mijn naam.
Ik ben getrouwd met Joke en we wonen in Driehuis. We hebben vier kinderen en drie kleinkinderen.

Op de golfbaan Spaarnwoude golf ik sinds 2005. Steeds op zaterdagmorgen met een groep vrienden. Half 2022 ben ik lid geworden van de Golfclub Spaarnwoude en speel ik zoveel mogelijk op maandag in de competitie. Zo leerde ik ook de vele andere activiteiten van de Golfclub kennen. Dit jaar doe ik mee met de uitwisselingswedstrijden met de andere golfclubs.

Ik sta open voor ideeën ter verbetering van de Golfclub Spaarnwoude en kom daarvoor graag in gesprek met leden. Ik zal me inzetten voor de leden, om de activiteiten van de Golfclub in de komende periode zo compleet mogelijk aan te kunnen blijven bieden. Ook bij de komst van het hotel en de veranderingen die de bouw met zich meebrengt.