21 Mei 2024 —René vond het wel een goed idee om zijn golfseizoen te beginnen met de handicartwedstrijd. En dan meteen in stijl, voor het eerst in zijn leven in een handicart. Een teamwedstrijd, dus dan hoef je maar de helft van de ballen te slaan. Beter voor de rug.

Aan de handicartwedstrijd begin je niet zomaar. Je moet eerst Cees Stet voorbij. Uiteraard om donateur van de Stichting Handicart te worden of blijven (doen hoor!), maar zonder een aankoop uit de collectie van de stichting mag je ook niet verder. Hij verkoopt je zelfs mulligans als hij de kans krijgt…

Het spelletje zelf ligt ons wel, om de beurt een goede afslag en verder niet heel veel fouten maken, dan kom je een eind. Maar dat 39 stablefordpunten genoeg zou zijn voor de winst hadden we niet verwacht. Iedereen bedankt daarvoor! We gaan onze huid in september duur verkopen in de regiofinale op de Kennemer :).

Monique en Doris weer bedankt voor de prima organisatie, en Cees bedankt voor je enthousiasme en de prijzen! En Sonny en Willem natuurlijk voor het aangename gezelschap!

René Wijzenbroek en Guus Janus