21 Mei 2024 — De dag voor de wedstrijd heb ik de startlijsten en de scorekaarten uitgeprint in de veronderstelling dat het allemaal voor niets zou zijn, omdat de weersvoorspellingen toch echt niet goed waren voor de wedstrijddag. Het is de 3e donderdag van de maand en dan spelen de dames altijd een spelvorm. Vandaag zouden we “Best ball(s)” spelen.

Op de ochtend van de 16e zag het weer er nog steeds niet veelbelovend uit. Dus in mijn nieuwe regenbroek al vroeg naar Spaarnwoude gereden om nog even in te slaan. Naarmate de dames die ochtend binnen druppelden voor een kop koffie, leek het erop dat de regen onder ons door zou gaan. Dus alle dames met goede moed de wei in gestuurd. Het weer was eigenlijk best goed, mijn regenbroek was veel te warm, het werd uiteindelijk toch een droge en hele gezellige mooie speeldag.

Op bijgaande foto staan de winnaars van de 9 holes (excl. Juliette die moest naar een vergadering) blij met hun zaadjes voor voorjaarsbloemen of zonnebloemen. We zijn zeer benieuwd naar het resultaat.

Saskia