30 September 2024 —Donderdag 26 september jl. stond alweer de sluitingswedstrijd van de DACO-zomerwedstrijden op het programma. Weer een seizoen voorbij! De animo voor deze wedstrijd was goed, zodat we zowel op de -C- als op de -A-holes met voldoende flights de baan in konden en er goed gestreden werd om de prijzen.

Het weer was wat matig, maar wat wil je op de 4e herfstdag van dit jaar. Er moest rekening gehouden worden met veel factoren; ze waren aan het prikken in de baan, er werd zand gestrooid, er stond een gemene koude wind en last but not least hielden we het ook nog eens niet droog. Maar… dat mocht de pret niet drukken want alle dames hebben hun 9 holes volledig uitgespeeld, meer dan een pluim waard.

We speelde het spel Best (Ball)’s, dat wil zeggen een individueel spel waarbij op hole 1 alleen de stableford score wordt genoteerd van de beste van het team, op hole 2 de twee beste scores en op hole 3 de drie beste scores. Hole 4 t/m 6 is een herhaling van 1 t/m 3 en hole 7 t/m 9 is eveneens een herhaling van 1 t/m 3. Snapt u het nog, super eenvoudig en alle dames genoten ervan en wisten precies hoe het moest.

De winnaars op de C-holes: Carla Kool, Johanna Wesselse Cora Niesten.
De winnaars op de A-holes: Margaret Schorfhaar, Mariëtte Bakker, Yvonne Heezius, Saskia Koppe.

De prijzenregen op deze dag waren de mooiste herfst planten die er op dit moment verkrijgbaar zijn. Wij hopen dat iedereen daar nog lang van kan genieten.

Voor de uitslagen volg de onderstaande link:

Daco

Henny Terwijn