13 Mei 2024 — Op deze zonnige Moederdag gingen we om 13:10 van start. Het werd een lange ronde, de rough was erg moeilijk. Maar door de regen was het maaien uitgesteld. Walter had de wedstrijdleiding en kwam tijdens de ronde langs met water. Ik speelde met 2 competitie kampioenen, Jacqueline en Adé. 33 punten bleek genoeg om , in de categorie “hoog”, te winnen en ik kreeg daarvoor een mooi boeket en een tasje met inhoud. Jan Koster won in bij de lage handicap spelers, gefeliciteerd! Ook voor de Neary kreeg ik een prijs. De andere Neary werd gewonnen door Wilbert Zwanenburg. Walter bedankt voor deze dag.

Willemien Kampmeijer

We hadden een geweldig mooie zonnige dag, een gezellige flight, waarbij Ruud de Nijs als een speer van start ging met op de 1e hole een birdie en aan het eind van de 4e hole had hij al 12 stableford punten bij elkaar. Guus sloeg 2 birdies. John had een beetje een koude start, maar kwam in de 2e 9 sterk terug. Zelf speelde ik redelijk constant met zo nu en dan een par en de rest bogeys.

Walter, de wedstrijdleider was altijd al goed met water, zorgde dus dat niemand droog kwam te staan. Perfect geregeld Walter! Wat een hele mooie golfdag had kunnen zijn vanwege het fantastische weer en de goede wedstrijdleider, werd verpest door de enorme hoge rough naast de fairway.s. Het was werkelijk niet normaal hoe lang het gras was. De ballen waren niet te vinden en veroorzaakte lange wacht en zoektijden. Waardoor een mooie golfdag overschaduwt werd door een hoop ergernis.

Jan Koster