17 Sept 2024 — De wedstrijden voor de B-Golfers/Registratie leden zijn over 10 wedstrijden gespeeld gedurende de periode half april t/m half september 2024. Aan deze wedstrijden kunnen ook A-leden als partner van een B-golfer meedoen, maar ook A-leden kunnen meedoen mits er plek is, want B-golfers hebben voorrang.

Deze wedstrijden zijn georganiseerd door Dini en Kees Schaafsma, die ook nu weer voor een prettige sfeer hebben gezorgd. De afsluiting werd opgeluisterd door de prijzen voor het klassement over deze wedstrijden en namens alle deelnemers werden Dini en Kees in het zonnetje gezet en bedankt voor al hun inzet.

Wilhelmina Oostenrijk had de taak op zich genomen om voor een passend cadeau te zorgen en heeft dit tijdens het gezellig nazitten met een hapje en een drankje aan hun overhandigd.

Namens alle deelnemers nogmaals Dini en Kees bedankt en fijn dat jullie hebben gezegd dit volgende jaar weer te willen organiseren.

Rob Hulsman